5+1 στάσεις yoga για πνευματική και σωματική ευεξία

5+1 στάσεις yoga για πνευματική και σωματική ευεξία

Σκέφτεστε να ξεκινήσετε μαθήματα yoga; Μάθετε τα οφέλη της πανάρχαιας αυτής πρακτικής που γεμίζει τον οργανισμό με ενέργεια, ευεξία και εσωτερική ισορροπία και απευθύνεται σε όλους, ανεξάρτητα από την ηλικία, το φύλο και τη σωματική κατάσταση.

Το Athens Yoga, προτείνει μία σειρά αποτελεσματικών ασκήσεων-στάσεων που φτιάχνουν την διάθεση. Το μόνο που χρειάζεστε είναι ένα στρωματάκι και ένα πλατύ χαμόγελο!

  1. Η στάση του παιδιού

 

Μείνετε στη στάση αυτή για 1-2 λεπτά και αναπνέετε βαθιά, αφήνοντας το στήθος σας προς το στρώμα. Ανάμεσα στα οφέλη της στάσης είναι η έκταση των γοφών και των τετρακέφαλων, ενώ η μέση ανακουφίζεται από την πίεση της ημέρας.

  1. Στάση «κάτω σκύλος»

Μια από τις βασικότερες στάσεις που δεν λείπει από τα μαθήματα yoga. Η σπονδυλική στήλη, οι οπίσθιοι μηριαίοι, οι γλουτοί και οι γάμπες εκτείνονται, ανακουφίζοντας και ενδυναμώνοντας όλο το σώμα. Μείνετε στην στάση για 1-2 λεπτά. Η κυκλοφορία του αίματος αμέσως αυξάνεται και η αναζωογόνηση μετά από λίγα μαθήματα θα είναι βαθιά!

  1. Στάση «σανίδα»

 

Μία από τις πιο απλές στάσεις που απομακρύνει τη σωματική δυσφορία και ενδυναμώνει το πάνω μέρος του σώματος, ενεργοποιώντας όλους τους μύες μόνο με το βάρος σας!

  1. Στάση “Πολεμιστής ΙΙ”

Είναι μία από τις 3 στάσεις των πολεμιστών που εκτείνει τους γοφούς και το στήθος, δυναμώνει τους τετρακέφαλους, ενώ η κοιλιά και οι γοφοί ενδυναμώνουν. Με αυτήν την στάση εξασφαλίζετε γραμμωμένα χέρια και πόδια, ενώ με βαθιές αναπνοές νιώθετε ευεξία και αναζωογόνηση. Μείνετε στην στάση αυτή για 4-5 αναπνοές και έπειτα επαναλάβετε από την άλλη πλευρά.

  1. Στάση «δέντρο»

Πρόκειται για μία στάση αυτοσυγκέντρωσης που σας βοηθάει πάρα πολύ, όταν το μυαλό σας είναι αποσυντονισμένο και θέλετε να αποσυμφορήσετε την πίεση της ημέρας. Τα πόδια ενδυναμώνονται, το ίδιο η σπονδυλική στήλη και ο κορμός.

  1. Στάση “γέφυρα”

Η γέφυρα βοηθάει πολύ στην ημικρανία, αφού το στέρνο ανοίγει και περισσότερο οξυγόνο περνάει στον οργανισμό, ενεργοποιώντας τον. Ελάτε αργά στην στάση και μείνετε για 5 βαθιές αναπνοές.

Αν θέλετε να ξεκινήσετε μαθήματα yoga ή να συμμετέχετε σε σεμινάρια γιόγκα από διακεκριμένους δασκάλους, μην χάνετε χρόνο. Δείτε τον χώρο και το εβδομαδιαίο πρόγραμμα του Athens Yoga.