10 συμβουλές που σας βοηθούν να αδυνατίσετε με ασφάλεια

10 συμβουλές που σας βοηθούν να αδυνατίσετε με ασφάλεια

Πόσες φορές έχετε «δεσμευτεί» με τη φράση «από Δευτέρα, δίαιτα» και σχεδόν όλες τις φορές δεν καταφέρνετε να την κάνετε πράξη;

Η ασφαλής και μόνιμη απώλεια βάρους δεν συνιστά απλή υπόθεση καθώς το αδυνάτισμα για να επιτευχθεί χρειάζεται καθημερινή υγιεινή διατροφή και συστηματική άσκηση.

Σε πολλές περιπτώσεις την προσπάθεια για απώλεια βάρους βοηθούν εξειδικευμένες θεραπείες αδυνατίσματος που στοχεύουν σε «δύσκολα» σημεία του σώματος.

Οι στόχοι μιας σωστής δίαιτας

Ένα υγιεινό πρόγραμμα αδυνατίσματος στοχεύει στην απώλεια μισού ή ενός κιλού την εβδομάδα. Αυτός ο στόχος μπορεί να επιτευχθεί αν «εκπαιδεύσετε» τον εαυτό σας να τρώτε υγιεινά και όχι καταφεύγοντας σε δίαιτες αστραπή.

Ιδιαίτερη προσοχή χρειάζεται να δώσετε στις θερμίδες που προσλαμβάνετε μέσω της τροφής. Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι για να χάσουν κιλά δεν πρέπει να καταναλώνουν περισσότερες από 1.200 θερμίδες την ημέρα. Ο στόχος της σωστής δίαιτας δεν είναι να… πεινάσετε. Με λιγότερες από 1.200 θερμίδες πετυχαίνετε γρήγορη απώλεια νερού -και όχι λίπους- από τον οργανισμό. Πρέπει να «μάθετε» να τρώτε υγιεινές τροφές χαμηλής θερμιδικής αξίας που σας κάνουν καλό και σας χορταίνουν.

Προκειμένου λοιπόν, να καταφέρετε να χάσετε περιττά κιλά από το σώμα σας, ακολουθήστε τους παρακάτω βασικούς κανόνες στην καθημερινή σας διατροφή.

10 tips για να αδυνατίσετε υγιεινά και με ασφάλεια

  1. 1.Συνοδεύετε πάντα τα γεύματά σας με άφθονη σαλάτα ή λαχανικά.
  2. Χρησιμοποιήστε ελαιόλαδο με μέτρο, 2-3 κουταλιές της σούπας την ημέρα είναι υπεραρκετές.
  3. Προσθέστε στα γεύματά σας μυρωδικά αντί για αλάτι.
  4. Μην στερήστε την επιθυμία για κάτι γλυκό. Επιλέξτε γλυκίσματα χαμηλών θερμίδων και απολαύστε τα μέχρι 2 φορές κάθε εβδομάδα.
  5. Καταναλώστε 4 φρούτα κάθε μέρα. Αν προτιμάτε τον φρέσκο χυμό φρούτων, να θυμάστε ότι το ένα ποτήρι αντιστοιχεί σε 2 φρούτα.
  6. Εντάξτε τα λαδερά γεύματα στη διατροφή σας. Μαγειρέψτε όσπρια και λαχανικά με λίγο λάδι, ώστε να μην ξεπερνάτε το όριο των 1-2 κουταλιών της σούπας ανά μερίδα.
  7. Πείτε «ναι» στο ψωμί αλλά προτιμήστε να προμηθεύεστε ολικής άλεσης.
  8. Αποφύγετε να τρώτε έτοιμες πίτες και τυρόπιτες καθώς κατά την παρασκευή τους μπορεί να χρησιμοποιούν πολύ βούτυρο και αλάτι. Προτιμήστε να αγοράσετε κουλούρι Θεσσαλονίκης, κριτσίνια και υγιεινά αρτοσκευάσματα.
  9. Απολαύστε ροφήματα χωρίς ζάχαρη ή σε light εκδοχή. Αν δεν μπορείτε να πιείτε το τσάι σας ή τον καφέ χωρίς καθόλου ζάχαρη, μην χρησιμοποιείτε περισσότερο από 1 κουταλάκι του γλυκού.
  10. Πίνετε άφθονο νερό κάθε μέρα. Συνηθίστε να έχετε κοντά σας ένα γεμάτο ποτήρι ή μπουκάλι για να υπενθυμίζετε στον εαυτό σας να πίνει νερό.