Ηλεκτρονική αποθήκη στον Δήμο Σερρών με στόχο τη μείωση των λειτουργικών δαπανών

Ηλεκτρονική αποθήκη στον Δήμο Σερρών με στόχο τη μείωση των λειτουργικών δαπανών

Η λειτουργία της ηλεκτρονικής αποθήκης του Δήμου Σερρών αποτέλεσε το θέμα της συνέντευξης τύπου που παραχώρησαν ο Δήμαρχος Σερρών κ. Πέτρος Αγγελίδης και ο αντιδήμαρχος Διοικητικών & Οικονομικών Λειτουργιών-Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης & Διαφάνειας κ. Στέργιος Γαλάνης, στον ανακαινισμένο χώρο της αποθήκης του Δήμου Σερρών, στο Αμαξοστάσιο, την Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012 στις 10:30

 «Οργανώνουμε και λειτουργούμε την ηλεκτρονική αποθήκη για πρώτη φορά στην ιστορία του Δήμου πιστοί στις προεκλογικές μας δεσμεύσεις, με στόχο τη μείωση των λειτουργικών δαπανών των συνεργείων των άλλων υπηρεσιών και το νοικοκύρεμα των οικονομικών του Δήμου» τόνισε ο Δήμαρχος και συνέχισε: «μέσω της ηλεκτρονικής αποθήκης θα καταγράφονται και θα παρακολουθούνται το σύνολο των εισερχομένων και εξερχομένων υλικών, των αναλωσίμων και των ανταλλακτικών.

Έτσι, ο Δήμος θα αποφύγει τις άσκοπες προμήθειες, με αποτέλεσμα τη συμπίεση του λειτουργικού κόστους».

Επίσης, ανέφερε: «η ηλεκτρονική αποθήκη θα αρχίσει να λειτουργεί από 1-1-2013 και θα ελέγχει σε πρώτη φάση τον αποθηκευτικό χώρο του αμαξοστασίου, τον αποθηκευτικό χώρο του τμήματος Προμηθειών και τον αποθηκευτικό χώρο του τμήματος Μηχανοργάνωσης Πληροφορικής».

Από την πλευρά του ο αντιδήμαρχος σημείωσε: «η σημερινή συνέντευξη τύπου παραχωρείται, μετά την κοπιώδη προσπάθεια ενός έτους των υπαλλήλων του Δήμου με στόχο την μετατροπή του κτιρίου που βρίσκεται στο αμαξοστάσιο σε φυσικό χώρο αποθήκης του Δήμου Σερρών. Με μόνο κόστος τα υλικά μετατρέψαμε ένα παρατημένο χώρο σε χρήσιμο για την εύρυθμη λειτουργία του Δήμου με στόχο το νοικοκύρεμα των οικονομικών».

Ακόμη πρόσθεσε: «Το σύστημα της αποθήκης από 1-1-2013 θα λειτουργεί ολοκληρωμένα και μηχανογραφημένα, με γνώμονα την παρακολούθηση από το Τμήμα Διαχείρισης Αποθηκών των αποθεμάτων, σαν βασικό στοιχείο για τη  διαμόρφωση του κόστους και κατ’ επέκταση των οικονομικών αποτελεσμάτων του Δήμου.

Συγκεκριμένα μέσω της αποθήκης θα παρακολουθείται αυστηρά η διακίνηση των υλικών, οι αξίες και οι ποσότητες, και θα είναι γνωστό ανά πάσα στιγμή το κόστος των υλικών που έχουν αναλωθεί. Το στοιχείο αυτό είναι χρήσιμο α) για να είναι γνωστά ανά πάσα στιγμή τα αποτελέσματα της οικονομικής διαχείρισης β) για να προσδιορίζεται το κόστος στην Αναλυτική Λογιστική. Μέσω της αποθήκης θα ενημερώνεται το μηχανογραφικό σύστημα του Διπλογραφικού».