Επιχείρηση: Πώς να αυξήσετε τα κέρδη σας αξιοποιώντας το Facebook

Επιχείρηση: Πώς να αυξήσετε τα κέρδη σας αξιοποιώντας το Facebook

Η ιστοσελίδα της επιχείρησής σας «συστήνει» τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας στο παγκόσμιο κοινό του Διαδικτύου. Η ύπαρξη ωστόσο ενός επαγγελματικού site δεν αρκεί για να προσελκύσετε νέους πελάτες και να αυξήσετε τα κέρδη σας.

Η διαφήμιση adwords, οι πρακτικές SEO και η προβολή στα social media συνθέτουν το τρίπτυχο της επιτυχίας στις μέρες μας.

Είναι εξαιρετικά σημαντικό να κατανοήσετε τη βαρύτητά τους και να ξεκινήσετε να αξιοποιείτε τις δυνατότητες που σας προσφέρουν για την αύξηση της επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα σας -και κατ’ επέκταση των πωλήσεών σας.

Δείτε παρακάτω 6 βήματα που σας βοηθούν να κάνετε μια καλή αρχή στο digital marketing μέσω του δημοφιλούς μέσου κοινωνικής δικτύωσης, Facebook.

  1. Εντοπίστε και στοχεύστε το κοινό σας

Η ανάπτυξη της επιχείρησής σας μέσω των social media και του Facebook εν προκειμένω, βασίζεται στην καλή γνώση του καταναλωτικού κοινού που στοχεύετε. Όσο πιο σαφείς δημογραφικούς στόχους θέτετε στην προβολή των διαφημίσεών σας, τόσο πιο εύκολα θα καταφέρετε να προσεγγίσετε νέους πελάτες.

  1. Πειραματιστείτε για να βρείτε τη «συνταγή»

Η δραστηριότητα στη σελίδα της επιχείρησής σας στο Facebook είναι αλήθεια πως απαιτεί αρκετό κόπο και χρόνο από μέρους σας. Προκειμένου να βρείτε την πιο επιτυχημένη στρατηγική για να προβάλλετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας είναι απαραίτητο να κάνετε δοκιμές και να μελετάτε τα αποτελέσματα. Ποιες διαφημίσεις προσελκύουν περισσότερο κόσμο; Πώς μπορείτε να αυξήσετε τον βαθμό επιρροής τους; Τι είδους περιεχόμενο πρέπει να δημοσιεύετε, σε ποιο κοινό και πόσο συχνά; Μόνο με τον πειραματισμό θα καταφέρετε να βρείτε την καταλληλότερη συνταγή.

  1. Μην κάνετε εκπτώσεις στην ποιότητα

Κάθε ανάρτηση είναι σημαντικό να παρέχει κάτι στους χρήστες του κοινωνικού μέσου -μια χρήσιμη πληροφορία, μια «γεύση» σε σχέση με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, οτιδήποτε ενδιαφέρον προσιδιάζει στα δημογραφικά στοιχεία των πελατών σας. Προσπαθήστε να δημοσιεύετε στη σελίδα της επιχείρησή σας στο πλαίσιο ενός προγράμματος και μην τους «βομβαρδίζετε» με διαφημίσεις και ανούσια posts. Επενδύστε στην ποιότητα των αναρτήσεων της επαγγελματικής σας σελίδας για να ενισχύσετε την αξιοπιστία σας.

  1. Κερδίστε κύρος δίπλα στους ισχυρούς

Ξεκινήστε να ακολουθείτε σελίδες υψηλού κύρους και άλλες δημοφιλείς του κλάδου σας ώστε να «ανεβάσετε» το κύρος της δικής σας επιχείρησης. Από την αλληλεπίδραση αυτή θα «εκπαιδευτείτε» από τους ισχυρούς του τομέα δραστηριοποίησής σας -θα μάθετε με ποιους τρόπους και τεχνικές προβάλλουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους και θα κατανοήσετε τα στρατηγικά βήματα που οδηγούν στην επιτυχία.

  1. Να σχολιάζετε και να κοινοποιείτε συχνά

Είναι καλό να κατανοήσετε από την αρχή πως τα social media στο marketing λειτουργούν με την τακτική «δούναι και λαβείν». Είναι απαραίτητο λοιπόν, να αφιερώνετε χρόνο καθημερινά για να δημοσιεύετε εύστοχα σχόλια σε αναρτήσεις άλλων σελίδων, για να κοινοποιείτε περιεχόμενο που ενδιαφέρει τους fans της σελίδας σας και για να αναπτύσσετε σχέσεις με τους υποψήφιους πελάτες σας. Αν δεν προσφέρετε, μην περιμένετε να πάρετε.

  1. Απλοποιήστε τη διαδικασία της αγοράς

Από όποια συσκευή και αν βλέπει τη Facebook διαφήμισή σας ο κάθε χρήστης, είναι σημαντικό να μπορεί να πραγματοποιήσει αγορά σε λίγα κλικ. Οι πιθανότητες να πουλήσετε και να αυξήσετε τα κέρδη σας αυξάνονται με την απλοποίηση της διαδικασίας αγοράς. Αν παρατηρείτε στα στατιστικά της σελίδας σας ότι οι υποψήφιοι πελάτες σας χρησιμοποιούν φορητές συσκευές πιο συχνά από ότι σταθερό υπολογιστή, χρειάζεται να διαμορφώσετε τις διαφημίσεις σας ώστε η επιλογή της αγοράς να είναι σε πρώτο πλάνο.