Για super αποτελέσματα – Πόσες φορές την εβδομάδα και για πόση ώρα να πηγαίνεις γυμναστήριο

Για super αποτελέσματα – Πόσες φορές την εβδομάδα και για πόση ώρα να πηγαίνεις γυμναστήριο

Έχετε ξεκινήσει γυμναστήριο και έχετε πορωθεί; Είναι πολύ σημαντικό να εντάξετε στο πρόγραμμά σας συγκεκριμένες μέρες της εβδομάδας και συγκεκριμένες ώρες για να δείτε τα αποτελέσματα που θέλετε!

Τελικά είναι σωστό να ξημεροβραδιάζεστε στο γυμναστήριο για να έχετε το πιο ωραίο σώμα ή μήπως θέλει τρόπο και όχι κόπο; Σκοπός στα γυμναστήρια Alter Life είναι να βρείτε το πρόγραμμα εκείνο που θα εκτοξεύσει την δυναμική σας και θα σας προσφέρει αυτό ακριβώς που χρειάζεστε ανάλογα με την ηλικία, το βάρος και τον τρόπο ζωής σας.

Ποιον στόχο θέλετε να πετύχετε

Αν ο στόχος είναι ο όγκος τότε η καθημερινή άσκηση σίγουρα θα σας δώσει πολλαπλά αποτελέσματα. Από 30 έως 60 λεπτά είναι πολύ καλός χρόνος. Αν θέλετε να χάσετε βάρος 3-4 φορές είναι μία χαρά από 1 ώρα.

Με ποια ένταση γυμνάζεστε

Όταν το πρόγραμμα που έχετε επιλέξει είναι υψηλής έντασης τότε οι φορές που πάτε γυμναστήριο μπορούν να είναι 3, ώστε να αφήνετε ένα κενό ξεκούρασης ανάμεσα στις φορές. Αν η ένταση είναι χαμηλή οι 5 φορές είναι μία καλή επιλογή αν έχετε τον χρόνο. Κάθε σώμα χρειάζεται ξεκούραση για να μπορέσει να ανταποκριθεί στην επόμενη άσκηση.

Αν είστε γυναίκα δεν χρειάζεται να αποφεύγετε την γυμναστική τις ημέρες περιόδου. Ρωτήστε τον προπονητή σας τι χρειάζεται να κάνετε. Εξάλλου η άσκηση έχει αποδειχθεί ότι κάνει το σώμα να απελευθερώνει περισσότερες ενδορφίνες, ορμόνες που είναι φυσικές παυσίπονες του οργανισμού.

Μπείτε στην ιστοσελίδα των γυμναστηρίων Alter Life που λειτουργούν σε Πειραιά, Κορυδαλλό και άλλες περιοχές της Αθήνας και δώστε στον οργανισμό σας την ευκαιρία να γυμναστεί όπως του αξίζει.

Από την πρώτη στιγμή που θα μπείτε στον χώρο του γυμναστηρίου σας αναλαμβάνει ένας προπονητής και είναι πάντα δίπλα σας για οτιδήποτε χρειαστείτε.