Γιατί πρέπει να επεκτείνετε την επιχείρησή σας στο Διαδίκτυο

Γιατί πρέπει να επεκτείνετε την επιχείρησή σας στο Διαδίκτυο

Ολοένα και περισσότεροι Έλληνες πραγματοποιούν αγορές μέσω Διαδικτύου, με το ποσοστό να έχει σημειώσει αύξηση 25% μέσα σε 5 χρόνια!

Η αλματώδης εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας ωθεί την τελευταία διετία όλο και περισσότερες παραδοσιακές επιχειρήσεις να προχωρούν στην ίδρυση ηλεκτρονικών καταστημάτων.

Αν η κατασκευή e-shop, η διαφήμιση adwords και τα social media ηχούν σαν… κινεζικά στα αυτιά σας, μήπως πρέπει να αρχίσετε να μαθαίνετε τη «γλώσσα»;

Σύμφωνα με στοιχεία της Eurostat, το ποσοστό των Ελλήνων, επί του συνόλου των χρηστών Internet, που ψωνίζει από το Διαδίκτυο ανήλθε το 2017 σε 45% έναντι 36% το 2012. Το ποσοστό και επί του συνόλου του πληθυσμού κάθε άλλο παρά αμελητέο είναι, δεδομένου ότι, σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία, 7 στους 10 Έλληνες χρησιμοποιούν το Internet.

Σε μια εποχή λοιπόν, που κινείται σε ψηφιακούς ρυθμούς θα πρέπει και οι επιχειρηματίες να αντιληφθούν ότι στη διάθεσή τους έχουν πλέον και ένα νέο κανάλι διανομής των προϊόντων και υπηρεσιών τους.

Μπορεί η αλλαγή να φαντάζει δύσκολη στην αρχή αλλά επιφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα σε σχέση με τα συμβατικά μέσα διανομής. Μερικά από αυτά είναι:

Μειώνεται το λειτουργικό κόστος

Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα για να λειτουργήσει χρειάζεται πολύ μικρότερο προϋπολογισμό σε σχέση με ένα συμβατικό. Ενοίκιο, λογαριασμοί κοινής ωφέλειας, μισθοδοσία προσωπικού, κόστος συστημάτων ασφάλειας, αποτελούν διαχρονικά σημαντικές επιβαρύνσεις για την λειτουργία μιας επιχείρησης. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα μπορούν να έχουν πολύ χαμηλότερα κόστη λειτουργίας και συντήρησης.

Βελτιώνεται η διαχείριση των αποθεμάτων

Η διατήρηση αποθεμάτων είναι ένα θέμα για όλες τις επιχειρήσεις καθώς απαιτεί την δέσμευση ενός κεφαλαίου. Με την χρήση του ηλεκτρονικού εμπορίου, το απόθεμα αυτό ελαχιστοποιείται και συνεπακόλουθα μειώνεται και το κεφάλαιο που πρέπει να δεσμεύσει ο επιχειρηματίας.

Διευρύνεται η πελατειακή βάση

Σε ένα δικτυακό κατάστημα δυνητικά μπορούν να έχουν πρόσβαση πελάτες από όλα τα σημεία του πλανήτη.

Μειώνεται το κόστος για τη διαφήμιση

Οι συμβατικοί τρόποι προώθησης ενός προϊόντος είναι συνήθως πιο ακριβοί σε σχέση με τους ηλεκτρονικούς. Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα λειτουργεί και αυτοτελώς ως μέσο διαφήμισης. Πόσο μάλλον, όταν συνδυαστεί με άλλα εργαλεία ηλεκτρονικής διαφήμισης (χρήση social networks, Google AdWords και άλλα).

Γινεται πιο αποτελεσματικό marketing

Το marketing με την χρήση των chfiak;vn εργαλείων μπορεί εκτός από φθηνότερο να είναι και αποτελεσματικότερο, με αποτελέσματα απόλυτα μετρήσιμα. Το Διαδίκτυο είναι αμφίδρομο μέσο και έτσι μπορούν να αντλούνται χρήσιμες πληροφορίες για το προφίλ των καταναλωτών, κάτι που μπορεί να κατευθύνει καλύτερα τους υπεύθυνους marketing αλλά και τους επιχειρηματίες για την προσέλκυση υποψήφιων πελατών.

Τα παραπάνω πλεονεκτήματα συμβάλλουν στην μείωση του ρίσκου για επιχειρήσεις που βρίσκονται στο ξεκίνημά τους. Αλλά και οι περισσότερες υφιστάμενες επιχειρήσεις μπορούν δυνητικά να αναπροσαρμόσουν την στρατηγική τους όσον αφορά τον τρόπο με τον οποίο πωλούν ή προωθούν τα προϊόντα τους.

Γράψτε το σχόλιό σας...

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.