Οι καριερίστες…«μακεδονομάχοι» και οι «φούφουτοι»*

Οι καριερίστες…«μακεδονομάχοι» και οι «φούφουτοι»*

Προ αρκετών ημερών ο Δήμαρχος κ Πέτρος Αγγελίδης έδωσε στη Δημοσιότητα μια ανακοίνωση – κάλεσμα για χορούς κυκλωτικούς μακεδονικούς και επαναστατικούς κατά των βαρβάρων Σκοπιανών και των εγχώριων προδοτών.

Του
Στέλιου Ρακιτζή

Αλλοίμονο όμως αν μας τελειώσουν, οι βάρβαροι.

Θα κινδυνεύουμε όσοι διαφωνούμε να χαρακτηρισθούμε βάρβαροι. Προδότες δε, …εξ οφίτσιου.

Είπε  ή μάλλον έγραψε, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος κ Αγγελίδης:

«Ήταν 29 Ιουνίου του 1913, όταν ο Ελληνικός Στρατός εισήλθε στην πόλη μας, την οποία κατέλαβαν, λεηλάτησαν και κατέκαψαν οι Βούλγαροι πριν την εγκαταλείψουν.  Πέρασαν εκατό πέντε χρόνια, αλλά η πατρίδα απειλείται εκ νέου», χωρίς να μας λέει πως απειλείται.

Όμως κ Δήμαρχε, χωρίς διάθεση να πρωτοτυπήσουμε, νομίζουμε πως οι Βούλγαροι δεν εγκατέλειψαν την πόλη μας γιατί βαρέθηκαν, αλλά εκδιώχθηκαν από τον Ελληνικό Στρατό που στη συνέχεια, μετά μια τετραετία, η Εθνική Άμυνα του Βενιζέλου δημιούργησε τη Μεραρχία Σερρών με σκληρούς αγώνες κατά τον Α Παγκόσμιο Πόλεμο ενάντια σε Βουλγάρους και Γερμανούς, απελευθερώνοντας μαζί με την Μεραρχία Κρητών, οριστικά την Μακεδονία. Χαρακτηριστικές ήταν οι μάχες στο ύψωμα Ραβινέ και στο Σκρά, όπου η Μεραρχία Σερρών κατέγραψε λαμπρή ιστορία.

Προς τιμή των απελευθερωτών και των νεκρών στρατιωτών, η τότε Σερραϊκή κοινωνία τους τίμησε με ένα μνημείο “Ηρώο” κάπου εκεί κοντά στον ΣΣ Σερρών και η οδός που εκεί οδηγεί ονομάσθηκε τιμής ένεκεν και πολύ σωστά, σε οδό Μεραρχίας Σερρών συνδέοντας την ιστορική πλατεία Ελευθερίας με το μνημείο τιμής και δόξας.

Δυστυχώς οι νοβογιουνάν Δήμαρχοι μας, το άφησαν ξεχασμένο, απεριποίητο και θύμα ενός κάκιστου σχεδιασμού και κατασκευής περιφερειακού δρόμου που το άφηνε μαζί με τον Σιδ/κό Σταθμό εκτός οικιστικού ιστού της πόλης (πανελλήνια και παγκόσμια πρωτοτυπία), ενώ οι νέοι “μακεδονομάχοι” ούτε καν γνωρίζουν τι είναι εκείνο το μνημείο.

Η ουσία είναι πως 100 χρόνια μετά, για μας τους Σερραίους, ακόμη ηχούν τα βήματα των στρατιωτών, των πραγματικών μαχητών για την λευτεριά της Μακεδονίας, της Μεραρχίας Σερρών και σκεπάζουν τις αδώνιες τσιρίδες των ελλαδέμπορων «μακεδονομάχων»

Αλήθεια από ποιους κινδυνεύει η Πατρίδα, κύριε Δήμαρχε, αν όχι από τους επιλήσμονες?

Ή μήπως δεν ήταν επιλήσμονες αυτοί που άλλαξαν την ονομασία μέρος της ιστορικής οδού σε οδό Κωνσταντίνου Καραμανλή? Ή μήπως δεν ήταν επιλήσμονες των αγώνων για την λευτεριά αυτοί που άλλαξαν την οδό Ραβινέ σε οδό Νίκου Νικολάου? Αλήθεια που πολέμησαν οι “αντικαταστάτες” των ονομασιών των δύο ιστορικών οδών? Πότε και πού μπαρουτοκαπνίσθηκαν και θυσιάστηκαν για την λευτεριά μας?

Χάθηκε η πολιτικάντικη και η σεχταριστική αντίληψη, των όψιμων “Μακεδονομάχων”, να εκτονωθεί πχ στην Πλατεία Εμπορίου ή στην οδό Ερμού, για τον αείμνηστο Κ Καραμανλή? Χάθηκε ο σεχταρισμός της παρέας Μπόλαρη και λοιπών, να εκτονωθεί στο να δοθεί το όνομα του Νίκου Νικολάου, (επειδή ως μηχανικός της αχαλίνωτης αντιπαροχής βρήκε το οικόπεδο του λευκορώσου Ντούτκα), σε χώρο της Βιβλιοθήκης?

Αλήθεια Δήμαρχε Αγγελίδη, προβληματίστηκες επ’ αυτών? Αν ναι τι έχεις κάνει?

Αν από καρδιάς, όπως λες, καλείς σε ζύγισμα της αγάπης μας για την Μακεδονία, ως να υπάρχουν πολίτες που δεν την αγαπούν, εμείς σε καλούμε να σεβαστείς, μαζί με τα υπόλοιπα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου, την ιστορία του τόπου και να αποκαταστήσεις την ιστορία αυτή διαγράφοντας την παραχάραξη.

Όσο για τα περι αρχαίας ιστορίας και Μεγάλου Αλεξάνδρου, που ακούμε στα συλλαλητήρια, ας σοβαρευτούν όλοι και πρώτα όσοι δια του ράσου εκφράζουν εκείνους που στο όνομα της θρησκείας, μετά μανίας κατέστρεψαν ότι άφησαν κληροδότημα σε αυτόν τον τόπο οι αρχαίοι Έλληνες και ανακηρύχτηκαν άγιοι ως επιβράβευση για τα φονικά, τις λεηλασίες, τις ίντριγκες και τον φονταμενταλιστικό σκοταδισμό.

Δήμαρχε,

Αν από κάποιους κινδυνεύει να ξεπουληθεί η Μακεδονία, καλό θα είναι να τους ψάξεις  μεταξύ των “νοικοκυραίων” που επαναλάμβαναν την μητσοτάκεια ρήση “κανείς δεν θα θυμάται το μακεδονικό σε δέκα χρόνια” και κάθε βράδυ ξεκινούν για “επενδύσεις” (με κουμάρι και μπαρμπούτι) στα καζίνο της Δοϊράνης. Καθώς και από την κα Ντόρα Μπακογιάννη που όχι μόνο άλλα έλεγε, αλλά είχε διερωτηθεί αν τους Σκοπιανούς που όλος ο ντουνιάς αποκαλούσε «μακεδόνες» θα πρέπει εμείς να τους λέμε …φούφουτους.

Το μακεδονικό Δήμαρχε είναι ο φερετζές, όλων εκείνων που επιζητούν να πέσει η Κυβέρνηση και να κλείσουν οι φάκελοι που ήδη είναι στην Δικαιοσύνη. Αυτό, προς θεού, δεν το λέω εγώ. Το είχε Δήμαρχε πρωτοσέλιδο η “προδοτική” υπερ-δεξιόστροφη εφημερίδα “Εστία” δια χειρός του πολύ καλού και ξεχωριστού συνάδελφου Μανώλη Κωττάκη, που ποτέ δεν έκρυψε την δεξιά του τοποθέτηση και μπράβο του.

Εν κατακλείδι θεωρώ πως ενίοτε η σιωπή είναι χρυσός και αυτό που μετρά είναι τα έργα και η επαναδημιουργία της κοινωνικής συνοχής με δράσεις και παραγωγή πολιτικής.

Έτσι μετριέται ο Δήμαρχος. Όχι ως ορτινάντσα, ή του απερίγραπτου σε ακροδεξιόστροφες πολιτικές πιρουέτες, Κυριάκου Μητσοτάκη ή της ολίγιστης και ανεπαρκέστατης πολιτικά Φώφης Γεννηματά που αυτοπροσδιόρισε τον ρόλο της ως παραπληρωματικής γωνίας του ακροδεξιού μετώπου του κ Μητσοτάκη.

Εξ άλλου καθημερινά ο κατ’ ελάχιστα απαίδευτος κοινωνικά αρχηγός της ΝΔ, άλλα λέει εντός χώρας και άλλα έξω. Το ίδιο έκανε και στο θέμα της περίφημης εθνικότητας ή ιθαγένειας. Άλλα αγγλικά …χρησιμοποίησε στη Βουλή και άλλα αγγλικά στην συνέντευξη του στο αγαπημένο του Politico.

Στη Βουλή μας είπε  ότι το «nationality»  σημαίνει «εθνότητα» και όχι «ιθαγένεια».

Μιλώντας όμως στο Politico,  είπε:

«… We cannot accept a Macedonian language and ethnicity». (Δεν μπορούμε να δεχθούμε μακεδονική γλώσσα και εθνότητα). Και ποια λέξη χρησιμοποίησε για την εθνότητα για να το  καταλάβουν οι ξένοι? την “ethnicity”.  Και όχι «nationality».

Ας αποφασίσει, ή δεν ξέρει καλά αγγλικά ή δεν ξέρει τι άλλο να πει για να στηρίξει τις κωλοτούμπες του.

Μάλιστα ο καλός συνάδελφος Σπύρος Σουρμελίδης σε ανάλυσή του εντόπισε ότι στη Βάση δεδομένων των Όρων (terminologies) που χρησιμοποιεί το Συμβούλιο της Ευρώπης, υπάρχει η μετάφραση του νομικού όρου nationality.

Στη βάση λοιπόν των δεδομένων για το ελληνικό κράτος το «nationality» είναι Ιθαγένεια. Αναφέρονται μάλιστα τα εξής για την μετάφραση του «nationality»: Iθαγένεια (Preferred) – προτιμώμενος όρος. Yπηκοότητα (Admitted) -αποδεκτός όρος. Eθνικότητα (Deprecated) – να αποφεύγεται.

Όλα αυτά έχουν πιστοποιηθεί πολύ πριν έρθει ο ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία. Επι των πρασινογάλαζων κυβερνήσεων. Και για να τελειώνουμε Δήμαρχε.

Στη σύμβαση περί ιθαγένειας/υπηκοότητας (European Convention on Nationality) του Συμβουλίου της Ευρώπης διαβάζουμε: «nationality» σημαίνει η σχέση του προσώπου με το κράτος και δεν δείχνει την εθνοτική – εθνική καταγωγή του προσώπου. Συμπληρωματικά και πέρα αυτού, είναι κατοχυρωμένος στον ΟΗΕ ο αυτοπροσδιορισμός του ατόμου.

Ακόμη και του «μακεδονομάχου», καθώς ουκ ολίγοι πολιτικοί, επίσκοποι, δημοσιογράφοι και λομπίστες, έχουν κτίσει καριέρες ελλαδέμπορα «μακεδονομάχου».

Με εκτίμηση και απύθμενο σεβασμό

ευπειθώς υποβάλω τα σέβη μου

Στέλιος Ρακιτζής

 

ΥΓ: Με την ευκαιρία Δήμαρχε, αν συναντήσεις τον Επίσκοπο Σερρών που τον θαυμάσαμε ως τιμητή της ιστορίας σε συλλαλητήριο για την Μακεδονία, σε παρακαλώ ρώτησέ τον. Τι ήταν η εκκλησία του Τιμίου Σταυρού, πριν γίνει εκκλησία? Ποιος δεν θέλησε να γραφτεί η αλήθεια στο περιοδικό «Ο Άγιος Νικήτας»? Ερωτήσεις για φιλοσοφικές αναζητήσεις.