«Οργάνωση, ενημέρωση, διεκδίκηση» το μήνυμα της ΕΠΚΑΣ για την Παγκόσμιας Ημέρας Καταναλωτή (15/3)

«Οργάνωση, ενημέρωση, διεκδίκηση» το μήνυμα της ΕΠΚΑΣ για την Παγκόσμιας Ημέρας Καταναλωτή (15/3)

15-03Οργάνωση, ενημέρωση, διεκδίκηση είναι το μήνυμα της ΕΠΚΑΣ και της Ομοσπονδίας Καταναλωτών «Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ» με την ευκαιρία της 15ης Μαρτίου, Παγκόσμιας Ημέρας  Καταναλωτή, προς τους Έλληνες καταναλωτές.

Σε μία εποχή όπου για έκτο συνεχόμενο χρόνο ο Έλληνας καταναλωτής  βλέπει το εισόδημά και την αγοραστική του δύναμη να μειώνονται,  τα δικαιώματά του να απειλούνται, καλείται να αντισταθεί.

Να αντισταθεί στον κίνδυνο υποβάθμισης της διατροφής και της υγείας του, στον κίνδυνο απώλειας της κατοικίας  του.

Να αντισταθεί με οργάνωση, αγώνα, αλληλεγγύη!

Οι οργανώσεις καταναλωτών είναι ανοιχτές στους ενεργούς πολίτες που δεν αδιαφορούν για κοινωνικά θέματα, αγωνίζονται και διεκδικούν καθημερινά τη βελτίωση της ποιότητας ζωής. Ρόλος τους είναι η εκπαίδευση και ενημέρωση των καταναλωτών, αλλά και η διαμόρφωση αγοράς, στην οποία θα ισχύουν κανόνες διασφάλισης των δικαιωμάτων των Καταναλωτών. Δικαιωμάτων, όπως είναι η προστασία της υγείας τους, το δικαίωμα επιλογής, η σωστή πληροφόρηση.

Φίλες και φίλοι Σερραίοι καταναλωτές, η Ένωσή μας μπήκε στον δέκατο όγδοο  χρόνο δράσης και παρουσίας της στο Καταναλωτικό Κίνημα. Με συνέπεια και σοβαρότητα όλα αυτά τα χρόνια είναι παρούσα στην Κοινωνία των Σερρών. Είναι καθημερινά παρούσα για τα μεγάλα και γενικά ζητήματα, που προκύπτουν, αλλά και για τα προσωπικά, τα ατομικά προβλήματα,  που δημιουργούνται από τα λάθη ή τις εσκεμμένες συμπεριφορές. Με τις συνεχείς παρεμβάσεις της στα  ζητήματα προστασίας του Καταναλωτή αλλά και γενικότερα στα ζητήματα ποιότητας ζωής,  υλοποιεί στην πράξη τον ρόλο των ενεργών πολιτών που καλείται και θέλει να έχει.

Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Σερρών, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή στις 15 Μαρτίου, αποφάσισε για φέτος να αναλάβει μια σειρά ομιλιών σε μαθητές/τριες Γυμνασίων της Π.Ε. Σερρών στοχεύοντας στην ενημέρωση και στην διαμόρφωση σωστής καταναλωτικής συμπεριφοράς