Π.Κοτρώνης: «Απανωτά χαστούκια στον Πέτρο Αγγελίδη»

Ο Παναγιώτης Κοτρώνης υποψήφιος Δήμαρχος Σερρών με τη "Διάβαση Πεζών"
Ο Παναγιώτης Κοτρώνης υποψήφιος Δήμαρχος Σερρών με τη “Διάβαση Πεζών”

Αρθρο του Π.Κοτρώνη [Υποψηφίου Δημάρχου Σερρών] Επικεφαλής «διάβασης πεζών»

Κόλαφο για τη Δημοτική αρχή του κ. Πέτρου Αγγελίδη αποτελούν μια σειρά από αποφάσεις της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας-Θράκης. Αποφάσεις που καθιστούν πλέον ανέκδοτο τους ισχυρισμούς του κ. Δημάρχου περί χρηστής διοίκησης, περί διαφάνειας και περί προσήλωσής του στη νομιμότητα, τη σημαία της οποίας υψώνει συχνά πυκνά ο κ. Αγγελίδης. Δυστυχώς όμως, όπως και στην υπόθεση του αυτοκινητοδρομίου αλλά και σε πολλές άλλες περιπτώσεις, τη «νύφη» θα την πληρώσουν οι «συνήθεις ύποπτοι». Που δεν είναι άλλοι από τους Σερραίους δημότες.

Το συμπέρασμα αβίαστο: Ο κ. Δήμαρχος θεωρεί ότι μπορεί να εμπαίζει με τα ψέματά του και την ρουσφετολογική του τακτική όχι μόνο τους Σερραίους δημότες αλλά και την ίδια την πολιτεία. Γιατί αυτό ακριβώς προκύπτει από πέντε απανωτές αποφάσεις  της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας-Θράκης, οι οποίες αποτελούν και τη χαριστική βολή τόσο στην αξιοπιστία του Δημάρχου (ό,τι είχε απομείνει τέλος πάντων από αυτή) όσο και στον τρόπο διοίκησης της Δημοτικής αρχής εν γένει.

Συγκεκριμένα η Αποκεντρωμένη Διοίκηση με τις υπ’ αριθ. 4698/2014, 3279/2014, 3242/2014, 22301/2013 και 932/2014 αποφάσεις της ακυρώνει αντίστοιχες αποφάσεις της Οικονομικής Επιτροπής, του Δημοτικού Συμβουλίου Σερρών και του Διοικητικού Συμβουλίου της Δ.Ε.Υ.Α.Σ. Παραβιάζοντας κάθε έννοια νομιμότητας ο κ. Δήμαρχος, είτε λόγω προχειρότητας είτε λόγω ανικανότητας (ας επιλέξει ο ίδιος την εκδοχή που προτιμά), έκανε δύο τραγικά σφάλματα. Ή μήπως ήταν «κόλπα»;

Οι τρεις πρώτες αποφάσεις της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας-Θράκης αφορούν την έγκριση από τη Δημοτική αρχή του κ. Αγγελίδη μελετών παροχής υπηρεσιών για συντήρηση των αγροτικών δρόμων του Λευκώνα, της Ορεινής, του Ελαιώνα, της Άνω Βροντούς, του Σκουτάρεως και Μητρουσίου. Αλλά, δυστυχώς, η χρηματοδότηση των παραπάνω έργων βασίστηκε στη ΣΑΤΑ του 2014, κάτι όμως που απαγορεύεται ρητά και κατηγορηματικά από το νόμο.

Ποιο είναι το αποτέλεσμα; Η ακύρωση των αποφάσεων της Δημοτικής αρχής, κάτι που σημαίνει ότι ή δε θα συντηρηθούν καθόλου αυτοί οι αγροτικοί δρόμοι ή, αν συντηρηθούν, αυτό δε θα γίνει μέσα στο 2014. Δηλαδή με δύο λόγια οι αγρότες όλων αυτών των χωριών θα παραμείνουν με τους αγροτικούς δρόμους σε άθλια κατάσταση, με ορατό τον κίνδυνο μερικοί από αυτούς από τον Οκτώβριο και μετά να μην μπορούν καν να χρησιμοποιηθούν. Πρόκειται ασφαλώς για μια ακόμη μεγάλη «επιτυχία» του κ. Αγγελίδη, σαν τις άλλες μεγάλες «επιτυχίες» του, για τις οποίες πριν από λίγες μόνο ημέρες κατά την ανακοίνωση του ψηφοδελτίου του δήλωνε υπερήφανος και ζητούσε από τους συνδημότες μας να του δώσουν μια δεύτερη ευκαιρία για να ολοκληρώσει το έργο του. Εμάς πάντως μας φοβίζει το ενδεχόμενο να συνεχίσει το έργο του ο κ. Δήμαρχος. Γιατί απλούστατα, ένας Δήμαρχος που αφήνει το Δήμο του χωρίς ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΙΟ και ΧΩΡΙΣ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ, μπορεί να σχεδιάζει κάτι πιο τρανό και πιο μεγάλο. Προς την ίδια κατεύθυνση, εννοείται.

Οι δύο επόμενες ακυρωτικές αποφάσεις της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας-Θράκης αφορούν αποφάσεις της Δ.Ε.Υ.Α.Σ. και δείχνουν το μέγεθος της αδιαφάνειας και του ρουσφετιού, που μόλις πριν από λίγες ημέρες στηλιτεύσαμε με αφορμή τις τοποθετήσεις Διευθυντών και Προϊσταμένων στο Δήμο Σερρών. Και πιο συγκεκριμένα:

Με την απόφαση 932/2014 η Αποκεντρωμένη Διοίκηση ακυρώνει την προμήθεια και εγκατάσταση συστήματος συναγερμού στα νέα γραφεία της Δ.Ε.Υ.Α.Σ., γιατί στην επιτροπή έρευνας και προμήθειας των εν λόγω μηχανημάτων δε συμμετείχαν αποκλειστικά και μόνο δημοτικοί υπάλληλοι αλλά και Δημοτικός σύμβουλος της Δημοτικής αρχής. Και αυτό κατά παράβαση κάθε έννοιας νομιμότητας που καθορίζεται από ένα σύνολο διατάξεων, οι οποίες αναφέρονται αναλυτικά στις ακυρωτικές αποφάσεις της Αποκεντρωμένης Διοίκησης. Αυτό βέβαια δεν εμποδίζει τους Δημοτικούς Συμβούλους της πλειοψηφίας να επαίρονται ότι τηρούν ευλαβικά τη νομιμότητα και να ομνύουν πίστη σ’ αυτή.

Τέλος, με την απόφαση 22301/2013 της Αποκεντρωμένης Διοίκησης ακυρώνεται η απευθείας ανάθεση του τηλεφωνικού κέντρου των νέων γραφείων της Δ.Ε.Υ.Α.Σ. Η απόφαση αυτή είναι πραγματικά καταπέλτης, αφού με δύο παραγράφους θρυμματίζει τα φληναφήματα του κ. Δημάρχου περί χρηστής διοίκησης κλπ. Και τούτο γιατί στην περίπτωση αυτή το Δ.Σ. της Δ.Ε.Υ.Α.Σ. παραβίασε μία σειρά διατάξεων, όπως το Ν. 3463/2006 (άρθρο 209 παράγραφος 4), το Ν. 3536/2007 (άρθρο 22 παράγραφος 3) και την απόφαση 2424/1983 του Σ.τ.Ε, ενώ από την απόφασή του απουσιάζει οποιαδήποτε αναφορά στους ισχύοντες και εφαρμοζόμενους κανόνες δικαίου.

Α, ώστε έτσι, κ. Δήμαρχε; Απευθείας ανάθεση και μάλιστα παράνομη; Έχετε κάτι να συμπληρώσετε επί αυτού;

Συμπερασματικά, εκτός από τα επιπλέον έξοδα που προκύπτουν από την μετεγκατάσταση της Δ.Ε.Υ.Α.Σ., παρά τα «παραμύθια» του κ. Δημάρχου για οικονομία κλπ., προκύπτει ταυτόχρονα και ένα διαζύγιο της Δημοτικής αρχής με τη διαφάνεια, τη νομιμότητα και τους κανόνες δικαίου. Και μετά από όλα αυτά ο κ. Αγγελίδης θέλει οι Σερραίες και οι Σερραίοι να του επιτρέψουν να «συνεχίσει» το έργο του…