Παναγιώτης Κοτρώνης: «Δηλώνω κατακόκκινος από ντροπή»

Ένα έργο το κατασκευάζουν τέσσερις μέχρι πέντε φορές για να το πετύχουν, αλλιώς η οικονομία δεν κινείται.
Ένα έργο το κατασκευάζουν τέσσερις μέχρι πέντε φορές για να το πετύχουν, αλλιώς η οικονομία δεν κινείται.

Στο δημοτικό συμβούλιο που  έγινε στις 22 Μαΐου 2013 κατέληξε ως εξής ο κ. Δήμαρχος….

« Εμείς θα κάνουμε ότι  μπορούμε, ότι είναι ανθρωπίνως δυνατόν  για να δώσουμε όσο γίνεται  πιο γρήγορα την λύση. Είμαι  αισιόδοξος ότι θα τελειώσει αυτή η ιστορία και όσοι λένε αυτά που λένε τώρα θα νοιώθουν ντροπή και μόνο ντροπή».

Αναλαμβάνοντας λοιπόν την  ευθύνη για τη δριμύτατη και άδικη  κριτική που άσκησα εγώ και  η «διάβαση πεζών», και μετά την πλήρη και ταχύτατη αποκατάσταση της πίστας του αυτοκινητοδρομίου, δηλώνω ότι ντρέπομαι. Θέλω επίσης να προσθέσω ότι έχω χάσει τον ύπνο μου αφού κάθε βράδυ με επισκέπτονται οι ερινύες και μου υπενθυμίζουν το μέγεθος των εγκληματικών λαθών μου.

Πιστεύω και ομολογώ, ότι η υπόθεση του αυτοκινητοδρομίου αντί να μετατραπεί στον «πολιτικό τάφο» του κ.Αγγελίδη, μετά την ανέλπιστα θετική τροπή, θα του χαρίσει μία δεύτερη θητεία (που τόσο επιθυμεί ). Εκτός αν ο σερραϊκός λαός είναι τόσο αχάριστος και τον τιμωρήσει για τα μικρολαθάκια του στις αστικές αναπλάσεις, στην καθαριότητα, στα φρεάτια, στην ΚΕΔΗΣ, στα τραπεζοκαθίσματα, στην αδιαφορία του για τα χωριά κ.λ.π.. Αλλά δεν νομίζω, γιατί οι σερραίοι έχουν σωστό πολιτικό αισθητήριο και θα μπορέσουν να αξιολογήσουν θετικά τη μεγάλη προσφορά του κ.Δημάρχου.

Άλλωστε τώρα μετά την επαναλειτουργία του αυτοκινητοδρομίου, είναι εμφανής η αναζωογόνηση της τοπικής οικονομίας τόσο του δήμου όσο και όλου του υπόλοιπου νομού. Θέλω να πιστεύω, ότι και οι υπόλοιπες παρατάξεις θα εκτιμήσουν αυτή την υπεράνθρωπη προσπάθεια του κ.Αγγελίδη και θα πάψουν να μιζεριάζουν και να λαϊκίζουν. Εμείς πάντως από τη μεριά μας θα το πράξουμε.

Τελικά, όπως από την πρώτη στιγμή επέμενε ο κ.Δήμαρχος αλλά και όλη η συμπολίτευση μαζί με τους υπηρεσιακούς παράγοντες, το φταίξιμο είναι στον εργολάβο και στη μη σωστή εφαρμογή των ισχυουσών προδιαγραφών του ΥΠΕΧΩΔΕ.

Σύμπασα η αντιπολίτευση  θέλοντας να αθωώσει τους πάντες ισχυριζόταν ( άδικα όπως αποδείχθηκε εκ του αποτελέσματος ), επέμενε ότι δεν έφταιγε κανένας, ότι όλα έγιναν σωστά, απλώς το αποτέλεσμα ήταν καταστροφικό κάτι βέβαια που είναι απολύτως φυσιολογικό. Αν ρίξετε άλλωστε μια ματιά παντού σε όλη την Ελλάδα για να μην πω σε ολόκληρη την Ευρώπη και τον Κόσμο, έτσι γίνεται. Ένα έργο το κατασκευάζουν τέσσερις μέχρι πέντε φορές για να το πετύχουν, αλλιώς η οικονομία δεν κινείται. Αλίμονο αν πετυχαίναμε κάθε έργο με την πρώτη, τότε η ανεργία θα είχε φτάσει στα ύψη, μπορεί να ξεπερνούσε και το 30%. Άλλωστε και με την πέμπτη φορά αν καταφέρει να κατασκευάσει την πίστα ο κ.Αγγελίδης δεν υπάρχει πρόβλημα, «λεφτά υπάρχουν». Που βρίσκονται; Μα στα βιβλιάρια καταθέσεων των χιλιάδων συμπολιτών μας, από όπου με μία απλή κατάσχεση τα παίρνουν και τα ρίχνουν στην ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας. Οι σερραίοι έχουν άφθονο χρήμα μιας και ο νομός ως γνωστόν κατέχει την πρώτη θέση πανελλαδικά σε επίπεδο διαθέσιμου εισοδήματος. Οι μαγαζάτορες έχουν καταθέσεις χιλιάδων ευρώ, το ίδιο  και οι αγρότες. Μιλάμε για «τεράστια» ποσά των 1.000 και 2.000 ευρώ, οπότε δικαιολογημένα ο δήμος, μιας και διανύουμε την καλύτερη περίοδο οικονομικά, βάζει χέρι στις καταθέσεις των ασυνείδητων δημοτών του. Μια πληροφορία μόνο επιπλέον θα ήθελα να τους δώσω, ότι υπάρχουν και χιλιάδες άλλοι σερραίοι που έχουν θυρίδες στις τράπεζες με τιμαλφή και χρυσές λίρες Αγγλίας, οπότε μόλις τελειώσουν τα βιβλιάρια μπορούν να βάλουν χέρι και στις θυρίδες.

Τουλάχιστον όμως από όλη αυτή την ιστορία του αυτοκινητοδρομίου βγαίνουν και κάποια θετικά συμπεράσματα. Ποια είναι αυτά;

  • Να αλλάξει ο νόμος και να ορίζουν οι εργολάβοι τους ελεγκτές των έργων τους
  • Να μην υπάρχουν επιβλέποντες από το δήμο, γιατί είναι περιττό και έτσι θα κερδίζουμε χρόνο και χρήμα απασχολώντας τους σε άλλες πιο χρήσιμες εργασίες
  • Να καταργηθεί ο θεσμός της αντιπολίτευσης στα δημοτικά συμβούλια, αφού οι δήμαρχοι και οι συμπολιτεύσεις φροντίζουν για τα πάντα

Παναγιώτης  Κοτρώνης

Μέλος «διάβασης πεζών»