ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΟΧΗ: Τα στοιχεία δείχνουν ότι φθίνουν τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης

ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΟΧΗ: Τα στοιχεία δείχνουν ότι φθίνουν τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης

12 Διεθνη Εκθεση Βιβλίου-ΔΕΘ-2015Κατά τη διάρκεια της 12ης Διεθνής Έκθεσης Βιβλίου που έχει ανοίξει τις πύλες της στη ΔΕΘ, διοργανώθηκε συζήτηση από το ΑΠΕ-ΜΠΕ με θέμα “Τα μέσα επικοινωνίας στον κόσμο της ψηφιακής εποχής”.

Στη συζήτηση συμμετείχαν μεταξύ άλλων ομιλητών, η Υφυπουργός Εσωτερικών (Μακεδονίας Θράκης) Μαρία Κόλλια – Τσαρουχά και ο γενικός διεθυντής του ΑΠΕ-ΜΠΕ, Μιχάλη Ψύλου.

Το επίκεντρο της συζήτησης ήταν για τα ψηφιακά μέσα κι αν έρχονται τελικά να συμπληρώσουν ή να κυριαρχήσουν στον τομέα της ενημέρωσης απέναντι στα κλασικά ΜΜΕ.

Η Υφυπουργός κα. Κόλλια – Τσαρουχά ανέφερε το υπαρκτό πρόβλημα των ΜΜΕ που δεν είναι άλλλο από την έλλειψη δημοσιογραφικής υπευθυνότητας και δεοντολογίας κυρίως στα εμπoρικά κεντρικά μέσα ενημέρωσης.

«Πολλά από τα εμπορικά μέσα ενημέρωσης επιλέγουν να λειτουργήσουν μεροληπτικά ή απρόσεκτα», με αποτέλεσμα να μειώνεται «η εμπιστοσύνη του κοινού προς αυτά. Η συγκεκριμένη  κατάσταση είναι πολύ πιο επικίνδυνη από όσο φαίνεται επιφανειακά».

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος και γενικός διευθυντής του ΑΠΕ-ΜΠΕ, Μιχάλης Ψύλος σημείωσε ότι τα στοιχεία στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο δείχνουν ότι ο Τύπος και τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης φθίνουν και ανέφερε ως παράδειγμα ότι καθημερινά μεγάλες εφημερίδες και του εξωτερικού περνούν σε ηλεκτρονική έκδοση, μέσα στο πολυσύνθετο πλαίσιο ενημέρωσης και επικοινωνίας που δημιουργεί το διαδίκτυο.

Ο πρόεδρος της ΔΕΘ, Τάσος Τζήκας, αναφέρθηκε στη νέα συνεργασία της HELEXPO-ΔΕΘ με το ΑΠΕ-ΜΠΕ και το μνημόνιο συνεργασίας που είχε υπογραφεί λίγη ώρα νωρίτερα. “Αμοιβαία οφέλη που θα προκύψουν από αυτή τη συνεργασία. Ο ραδιοφωνικός σταθμός της ΔΕΘ θα αξιοποιηθεί και θα αναβαθμιστεί στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας”, κατέληξε ο κ. Τζήκας.