Στυτική δυσλειτουργία: Σωτήριες συμβουλές για καλύτερη στύση

Στυτική δυσλειτουργία: Σωτήριες συμβουλές για καλύτερη στύση

Προβλήματα στύσης αντιμετωπίζουν τουλάχιστον μια φορά στη ζωή τους όλοι οι άνδρες. Πριν ζητήσετε ιατρική συμβουλή, μπορείτε να ακολουθήσετε μερικές επιτυχημένες συμβουλές που αν πετύχουν θα λύσουν το πρόβλημά σας.

Προσοχή στις διατροφικές συνήθειες

Μία διατροφή που βλάπτει τη λειτουργία της καρδίας, έχει άμεσο αντίκτυπο και στην στύση. Αυτό εξηγείται ξεκάθαρα από την αιματική κυκλοφορία, η οποία σε περιπτώσεις καρδιακών προβλημάτων περιορίζει το αίμα στις στεφανιαίες αρτηρίες, επηρεάζοντας και την ποσότητα του αίματος που φτάνει στους όρχεις. Είναι πολύ σημαντική η αυξημένη κυκλοφορία αίματος για να προκληθεί η στύση και μερικές τροφές μπορεί να φανούν βοηθητικές για αυτό. Τα άφθονα φρούτα και λαχανικά και η μείωση των επεξεργασμένων τροφών είναι το ιδανικό πλάνο.

Έρευνες έχουν δείξει ότι όσοι ακολουθούν τη μεσογειακή διατροφή έχουν λιγότερες πιθανότητες να εμφανίσουν διαταραχές στύσης.

Υγιές σωματικό βάρος

Αν το βάρος ξεφύγει, τότε μπορεί να εμφανιστεί διαβήτης τύπου 2. Έπειτα ο διαβήτης μπορεί να επηρεάσει την στύση.

Αποφύγετε την υπέρταση και την υψηλή χοληστερόλη

Η αρτηριακή πίεση και η χοληστερόλη μπορεί να βλάψει τα αιμοφόρα αγγεία, άρα και τα αγγεία που μεταφέρουν αίμα στο πέος.

Αλκοόλ με μέτρο

Επιστημονικά δεν μπορεί να τεκμηριωθεί η άποψη αυτή. Είναι όμως πολύ συχνή η βλάβη στην στύση από την υπερκατανάλωση αλκοόλ. Η χρόνια κατανάλωση αλκοόλ, σε μεγάλες ποσότητες είναι υπεύθυνη για την λειτουργία του ήπατος και των νεφρών, τα οποία μπορεί να αλληλοσυνδέονται με την στυτική δυσλειτουργία.

Η γυμναστική προστατεύει

Έρευνες και πολλά επιστημονικά δεδομένα έχουν συσχετίσει την καθιστική ζωή με την στυτική δυσλειτουργία. Κάποιες συγκεκριμένες μορφές άσκησης που δεν προκαλούν πίεση στο περίνεο, μπορεί να βοηθήσουν πολύ στα αιμοφόρα αγγεία και τα νεύρα της περιοχής.

Ανδρολογική Κλινική

Ουρολόγος Ανδρολόγος Αθήνα

androclinic.gr