Τα αρνιά του Lidl και η έρευνα του ΥΠΑΝ- τι υποστηρίζει η αλυσίδα σουπερ μαρκετ

lidlΕπιστολή στην εταιρία Lidl έστειλε το Υπουργείο Ανάπτυξης με αφορμή την ταλαιπωρία που υπέστησαν οι καταναλωτές σε όλη την Ελλάδα, (και στις Σέρρες) όταν πήγαν να αγοράσουν νωπό αρνί με προσφορά στην τιμή των 3,99 ευρώ.

Οι καταναλωτές πληροφορήθηκαν ότι τα αποθέματα είχαν τελειώσει και ότι μπορούσαν να προ αγοράσουν άλλο αρνί με υψηλότερη τιμή.

Το υπουργείο Ανάπτυξης σημειώνει στην επιστολή ότι αν δεν ήταν πολλά τα αποθέματα της προσφοράς θα έπρεπε να ενημερώσει σχετικά η εταιρεία τους καταναλωτές και ζητάει εντός μίας ημέρας να ενημερωθεί για τα εξής:

  • – Ποιος είναι ο αριθμός των νωπών αρνιών που έχει προμηθευτεί η εταιρεία, συνολικά και ανά κατάστημα, και να κατατεθούν τα σχετικά παραστατικά.
  • – Ποιος είναι ο αριθμός των τεμαχίων που πουλήθηκαν την πρώτη μέρα συνολικά και ανά κατάστημα και να κατατεθούν τα παραστατικά.
  • – Εάν παρά την πιθανή εξάντληση των αποθεμάτων συνεχίζεται η διαφήμιση.

<

p>Σε διευκρινίσεις αναφορικά με τα δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών, σχετικά με την τιμή και τις ποσότητες της πασχαλινής προσφοράς νωπού αρνιού, που διαθέτει η Lidl Hellas στα καταστήματά της, προχώρησε η εταιρεία.

Η Lidl Hellas αναφέρει στην ανακοίνωσή της τα εξής:

«Την παρούσα εβδομάδα, η Lidl Hellas διαθέτει στα καταστήματά της σε προσφορά διαφόρους κωδικούς συσκευασμένου νωπού αρνιού. Συνολικά, η Lidl Hellas έχει προγραμματίσει να διαθέσει περίπου 190.000 κιλά νωπό αρνί στην ελληνική αγορά. Η ποσότητα αυτή είναι περίπου 14 φορές μεγαλύτερη, σε σχέση με τις ποσότητες που είχε διαθέσει πέρυσι στην ελληνική αγορά, την αντίστοιχη περίοδο.
Ο προγραμματισμός έχει γίνει με τέτοιον τρόπο, ώστε τα καταστήματα να μπορούν να προβαίνουν από 13/4 μέχρι 19/4 σε πολλαπλές παραγγελίες/προμήθειες.
Τα συγκεκριμένα προϊόντα προέρχονται από πιστοποιημένο Έλληνα προμηθευτή. Οι διαδικασίες, που ακολουθούνται κατά την παραγωγική διαδικασία, υπάγονται σε αυστηρούς ποιοτικούς ελέγχους. Τα αποτελέσματα αυτών επιβεβαιώνουν την άριστη ποιότητα του εμπορεύματος.
Η αποδοχή στα συγκεκριμένα προϊόντα στις αρχές της εβδομάδας ξεπέρασε και τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις μας. Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες των πελατών μας. Σας ζητούμε συγγνώμη για όποια αναστάτωση προκλήθηκε κατά την προσφορά των συγκεκριμένων προϊόντων».